clasa I

-    
   -          Bună vreme, măi Păcală!
-         - Noroc, vărule Tîndală!
-         - Spune-mi, vere, ce mai faci?
-        -  Împletesc la cîini colaci.
-         - Da la carte nu te tragi?
-         - Ba! Colegele mi-s dragi!
-        -  Da de-nvățători asculți?
-         - Cum s-o fac? Ei sunt prea mulți.
     Las de mine să asculte.
     De la ei nu vreau prea multe,
     Doar atîta: să nu-mi ceară
     Să citesc pînă la vară.
-         - Da, măi vere, înveți bine,
Ești exact așa ca mine!




-         _ Bunicuțo, uite-s mare
M-or  primi la școală oare?

-         -Da, iubite nepoțel,
Văd, de-acum ești măricel,
Dar ascultă-mă pe mine:
Să înveți pe foarte bine
Înțelept să ne devii
Și mîndrie să ne fii.

-       -  Bunicuțule, mata
Tot ai fost elev cîndva?

-        _  Da, și-am învățat de toate
De ai carte ai și parte
Cel ce școala o iubește

Comori în orice zi găsește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu