De ziua ta

Bărbate, azi de ziua ta
Pe suflet te sărut
Și de la Cer eu voi ruga
Tot ce-ți dorești mai mult.

Apleacă-ți fruntea, Doamne Sfînt,
Peste ograda mea
Blagoslovește-acest pămînt
Cu bunătatea Ta.

Bărbatului, ce-l am ca soț,
Dă-i Doamne ani frumoși,
Dă-i mîngîieri de la copii
Și  nepoței voioși.

Dă-i, Doamne, sănătate-n trup,
În cuget pace dă,
Și-n gîndurile ca din stup
Snop de lumină fă.

Și-acum cu creștetul plecat
Spun, Doamne, mulțumesc,
Că mi l-ai dat să-l am bărbat
Și  tandru să-l iubesc.

Că are-o inimă de basm,
Un suflet generos
Și-i, dacă sinceră să fiu,
Din sat cel mai frumos.


Că e un tată grijului,
Un frate minunat,
A fost cel mai cuminte fiu,
Azi – fiu îndurerat.

Bun ajutor pentru amici,
Verb cald – pentru-ntristați 
Sfat – pentru  mari și pentru mici
Suspin – pentru plecați.

Și-i cel mai harnic gospodar
Acasă și în sat,
Un bun și talentat primar
Cum nu s-a mai aflat.

Azi, dragul meu, în miez de veac
Cu drag la braț te iau
Și-ți spun: mi-e dorul fără leac,
Ca-n prima zi te vreau.

Și-mi ești la fel de-apropiat
Ba chiar și-un pic mai mult.
Dă-mi să te-mbrățișez cu drag,
Cu dor să te sărut.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu