Evocare

Copii cuminți, frumoși și minunați,
Elevii mei dintîi, nerepetați,
În școala voastră iarăși vă salut
De dor de voi mi-e sufletul împlut.

Vă chem cu drag și numele dezmierd,
Azi pentru ghidușie nu vă cert:
Ion,  Andrei, Inguța, Valentina,
Doi de Vasilii, două de Cristina,
Natalia, Daniela, Eugen,
Elena, Silviu, Sergiu și Marcel,
Corina, Luminița și Dorin,
Tolică, Dinu, Igor și Marin,
Victoria și Danu vă cuprind
O salbă lîngă inimă îmi prind
Din chipuri dragi, ce peste ani vă port
Mîndria mea, speranță și suport.

Cinci ani cu voi am fost adolescentă,
La vise și tristeți am fost atentă
Pe lacrimi și frustrări vă mîngîiam
Azi peste ani la fel de scumpi vă am.

Și vă îndemn din nou la predicate
La substantivele și verbele uitate
Să ne-amintim de lecții, ghidușii,
Nu doar elevi mi-ați fost, ci fiice, fii.

Vă-ndemn: o oră să mai fiți elevi
Cu zarvă, cu propuneri și gîlcevi
O lecție de viață să-nsușim:
Cum să păstrăm, să creștem, să iubim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu