60 de ani


Șaizeci de flori culese-ntr-o cunună
Șaizeci de urme scrise prin destin
Șaizeci de zâmbete de la pământ spre lună
Cu optimism spre ani care vin.

Iubite bărbățel, iubite tată
Cu dragoste acum te-mbrățișăm
Și-n jubileu frumos nu doar odată
Cu gingășie-n suflet îți urăm:

Mulți ani să te avem, să fim alături
Așa vioi rămâi la nesfârșit
Cu voie bună, multă sănătate
Cu visul de odată împlinit.

Iar amintirile rămâie-așa, curate
Despre trecutul care l-am trăit
Când ne înlănțuiam cu dor și șoapte
Când ne numeam iubito și iubit.

Ne-am perindat prin zile ca o clipă
Prin ani ușori, iar uneori mai grei
Ieri Ionel de mână cu Nadiuța
Azi învățăm, deja, a fi bunei.

Au fost de toate: arșiță și ploaie,
Au fost în viață zboruri și căderi,
Au fost și zâmbete și lacrime șiroaie,
Au fost și ierni, au fost și primăveri.

Dar mi-ai rămas la fel de drag și-aproape,
Ba chiar mai scump, decât la început
Căci n-am lăsat din inimi să ne scape
Acel pojar ce firea ne-a împlut.

Azi te cuprind și-ți zic: rămâi de-a pururi
Al meu iubit și înger păzitor
Suntem legați de soartă și de ceruri
Din ieri pentru prezent și viitor.

Doi feciorași mi-ai așezat pe brațe,
Doi mugurași ce-au coborât din vis:
Andrei – cu-al lui destin să ne înalțe,
Și Rodion cel mic – un far aprins.

De-acum avem și-o fiică – Adelina
Și-un îngeraș - izvor de gingășii
Să ne simțim cu fericirea plină
Și anii presărați cu bucurii.

Toți te  iubim și îți dorim din suflet
În viață soare mult să ai mereu,
Să te-nsoțească bafta și succesul
Și ocrotit să fii de Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu